RODO

Obowiązek informacyjny przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 ust.1 i 2 oraz art. 14 RODO

 

Administrator Danych:

Form-Plastic Sp. z o.o. z siedzibą w Ciechocinku przy ulicy Bema 146, 87-720  NIP 8911552990  , REGON: 340064028

Dla podmiotu:

Hotel Austeria Conference & SPA  z siedzibą w Ciechocinku przy ulicy Bema 32, 87-720
Kontakt:  kontakt@hotelausteria.pl

Pozyskanie danych osobowych:

Państwa dane osobowe pozyskaliśmy w drodze kontaktu Państwa z nami drogą telefoniczną, mailową, osobiście, poprzez formularz kontaktowy, a także poprzez złożenie rezerwacji online przez naszą stronę lub poprzez portal rezerwacyjny.

Cel przetwarzania Państwa danych osobowych:

• W celu realizacji zawartej z nami umowy w formie karty rejestracyjnej/meldunkowej, a w szczególności:
- wystawienia niezbędnych dokumentów skorzystania z naszych usług (faktury, paragonu) oraz dokonywania płatności gotówkowych i bezgotówkowych;
- obsługi zgłoszeń, które są kierowane do nas drogą telefoniczną, mailową;
- wykorzystywania przez nas danych kontaktowych w celu związanym ze świadczeniem usług wynikających z zawartej umowy świadczenia usług;
- obsługi reklamacji i skarg - jeśli zostaną złożone;
- w celach podatkowych i rachunkowych, gdyż wymagają tego od naszego hotelu przepisy prawa;

2. Zgodnie z prawnie usprawiedliwionym celem Administratora:

- prowadzenia działań marketingu bezpośredniego własnych usług i/lub produktów;
- podtrzymania relacji z klientem;
- prowadzenia analiz statystycznych;
- zapewnienia obsługi płatniczej;
- windykacji należności;
- archiwizacji danych w celu zapewnienia rozliczalności i spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa;

3. Zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą:

• na przetwarzanie danych w celach marketingowych, handlowych, udzielenia odpowiedzi na zapytanie, statystycznych, promocyjnych przy organizowaniu wydarzeń, konkursów itp.;
• na przetwarzanie danych:
- zapisanych w formularzu kontaktowym;
- zawartych na karcie rejestracyjnej/meldunkowej;
- zapisanych w plikach cookies i gromadzonych z naszej strony: http://www.hotelausteria.pl
- przy zapisaniu się do organizowanych programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych;
- wizerunkowych;

Podanie danych:

Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie będzie uniemożliwiało zawarcie umowy oraz skorzystanie z usług oferowanych przez Administratora Danych.
Państwa dane są pobierane:
• na kartach rejestracyjnych/meldunkowych;
• przy rezerwacji telefonicznej lub e-mail;
• w formularzu kontaktowym;
• prze rezerwacji grupowej;
• przy zleceniu imprezy;
• przy zakładaniu karty lojalnościowej;
• przy korzystaniu z usług rehabilitacyjnych;
• przy korzystaniu z usług spa;

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych lub innych wynikających z przepisów prawa.

W ramach uprawnień dotyczących Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania/uzupełnienia danych,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych stosownie do złożonego wniosku),
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Realizacja powyżej określonych uprawnień będzie możliwa na Państwa wniosek:

  • przesłany drogą pisemną na adres Hotel Austeria Conference & SPA  z siedzibą w Ciechocinku przy ulicy Bema 32, 87-720
  • zgłoszony pod nr telefonu : 54 231 70 00
  • przesłany na adres e-mail: recepcja@hotelausteria.pl

Udostępnianie Państwa danych osobowych:

Państwa dane osobowe nie bedą udostepniane innym podmiotom.

Przechowywanie danych osobowych:

Przechowujemy Państwa dane osobowe na czas obowiązywania umowy z Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:
- dochodzenia roszczeń w zawiązku z wykonywaniem warunków umowy;
-wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym podatkowych i rachunkowych;
- zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
- statystycznych i archiwizacyjnych;
- maksymalnie przez 6 lat od zakończenia wykonania umowy o świadczenie usług;

Przetwarzać będziemy Państwa dane w celach marketingowych i /lub handlowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu, wycofania zgody wobec dalszemu przetwarzaniu w zależności, od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Zgodę można wycofać nieodpłatnie na trzy sposoby zawsze z dopiskiem:  "Do Administratora Danych":
• przesyłając informację pisemną w formie mailowej na wyżej wskazany adres e-mail.
• przesyłając je pocztą tradycyjną na adres Administratora Danych wskazany powyżej.
• składając pismo w recepcji hotelowej.

W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć dobrowolnie udział, będziemy przetwarzać Państwa dane na czas ich trwania i okres rozliczenia wręczenia nagród. W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przez nas przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy je przechowywać przez okres, w którym jesteśmy zobowiązani do zachowania danych lub dokumentów ich zawierających w celu  udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.